Montag, 5. Dezember 2011

Weihnachts Apéro bei coiffeur Rahel

hallo ihr lieben,
ich möchte mich bei allen bedanken die uns besuchen kammen an unserem wihnachts apéro vom samstag...
es war einfach unvergesslich dieser samstag...

                                                      glüähwii, chlousemoscht
                                                 mit chli züpfä, chäs,frücht u chli schoggi
                                                    mit kerzäliecht u wiähnachts duft
                                                           mit chli wiähnachtsgüezli



so sah es bei coiffeur rahel aus am samstag zum weihnachts apéro mit kerzenlicht und selbst gemachtem gebäck...
aber auch sonst wärend den öffnungszeiten verwöhnt euch coiffeur rahel mit selbst gemachtem gebäck, wihnachtsduft und kerzenlicht... ich freu mich auf ihren besuch... 

3 Kommentare:

  1. morgä mis liäbä
    sisch u schön gsi....u lustig.
    häb ganz ä schönä tag bis när.
    hadi gärn mami

    AntwortenLöschen
  2. Ahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!
    Rahel....WUNDERSCHÖN!!!!
    Du und s Mami hends soooooo schön iigrichtet und dekoriert dass es mich wurmt nid ir Nöchi vo euch z wohne,suscht dörftsch du au mol an mini Hoor ;-)))Merci fürs luege wegemne Zifferblatt...Ihr söttet e Onlinestore ha,für die wo chli wiiterweg wohned.
    Und sone Schublädli vo dim Mami han i doch au nomol eis wölle....Heieiei:-)))
    Ganz es schöns Däägli und es Grüessli Gabriela

    AntwortenLöschen
  3. Schön sieht es aus.So viel Kerzenlicht einfach so schön.Freue mich für Dich mit.Liebe grüße Nina

    AntwortenLöschen